Communicatiespecialist
Marketeer
Grafisch ontwerper
Webdesign
portfolio offline
tiemen /ti:mən/ 1 verkeerd geschreven meervoud van team 2 Afkomstig uit het Germaans, Timotheus: Man van het volk 3 Multifunctioneel freelancer
Een marktonderzoek uitvoeren en een marketingplan opstellen. Hoe kan je je onderscheiden van je concurrenten, waarom moeten consumenten voor u kiezen? Welke positie neem je aan en wat is je doelgroep? Een marketingplan biedt antwoord op deze vragen en meer. Je volledige communicatiebeleid zal hierop worden gebaseerd.
Het opbouwen van een sociale media pagina vereist enige tactiek. Hoe verdeel je je content, welke sociale media spreek je aan? Hoe vaak deel je updates? Het hoe, wat en waarom je sociale media gebruikt. Het succes van je sociale media hangt volledig af van je strategie.
Een communicatieplan opstellen aan de hand van een marketingplan. Hoe ga ik communiceren om mijn doelstellingen te behalen? Wat ga ik vertellen? Welke media aanspreek ik aan? Welke toon aanslaan? Hoeveel kost het? Een communicatieplan biedt het antwoord op deze vragen en meer. De strategische uitvoering wordt hier omschreven.
Beheren van sociale media aan de hand van een kalender. Sociale Om herhaling te vermijden en je posts de juiste inhoud te geven is het belangrijk je sociale media te plannen.
Opvolgen van de content kalender en aanpassen naar actualiteit of beweging van concurrentie.
Ontwerpen van een huisstijl die overeenstemt met je positionering. Je verhaal visueel voorstellen en kracht bij zetten.
Opmaken van presentaties die de aandacht vangen en niet zo maar worden vergeten.
Lay-outen van boekjes of pdf bestanden.
Ontwerpen en aanmaken van je website.
Optimaliseren van je website zodat zoekmachines je gemakkelijker kunnen vinden.